Proposem una formació de transformació inter/administrativa per alts càrrecs públics i tècnics de l’Ajuntament

Training Encaixar l’improbable

Sota el títol “Cultura i Innovació. Impulsos creatius d’un territori”, el proper 17 de maig Conexiones Improbables arriba a l’Escola Municipal de Formació de Palma, a realitzar un Workshop de “Encaixar l’improbable”.

La jornada, que tindrà una durada de 4 hores, està dirigida a alts càrrecs públics i tècnics de l’Ajuntament de Palma, que treballen a les àrees de Cultura, Educació, Participació, Social i Joventut.

Artistes Visuals (AAVIB) i el departament de Cultura de l’Ajuntament de Palma s’han plantejat cobrir una sèrie d’objectius amb aquest Laboratori: pensar la cultura com una base de desenvolupament local; conèixer altres experiències que repercuteixen en el desenvolupament de projectes culturals transversals; i obrir un diàleg i intercanvi creatiu que faciliti les relacions entre les diferents parts que intervenen en els processos culturals.

El Workshop estarà dividit en 2 parts, una teòrica i una altra pràctica. En la primera parlarem de “Arts i cultura en la construcció d’una ciutat” on s’analitzaran conceptes sobre innovació oberta així com de projectes desenvolupats amb metodologies d’innovació de base artística i cultural. En la segona es desenvoluparan una sèrie de dinàmiques entorn de la innovació: la “Cadena de Preguntes”, “Experts improbables”, el joc “Encaixar l’improbable”, “Frens i Motors de la Innovació” i “Construir la meva Senda d’Innovació”.

Conexiones Improbables aavib

Training Encajar lo improbable

Bajo el título “Cultura e Innovación. Impulsos creativos de un territorio”, el próximo 17 de mayo Conexiones Improbables estarán en la Escuela Municipal de Formación de Palma de Mallorca a realizar un Workshop de “Encajar lo improbable”.

La jornada, que tendrá una duración de 4 horas, está dirigida a altos cargos públicos y técnicos del Ayuntamiento de Palma de Mallorca que trabajan en las áreas de Cultura, Educación, Participación, Social y Juventud.

Artistas Visuales (AAVIB) y el departamento de Cultura del Ayuntamiento de Palma se ha planteado  cubrir una serie de objetivos con este Laboratorio: pensar la cultura como una base de desarrollo local; conocer otras experiencias que repercuten en el desarrollo de proyectos culturales transversales; y abrir un diálogo e intercambio creativo que facilite las relaciones entre las diferentes partes que intervienen en los procesos culturales.

El Workshop estará dividido en 2 partes, una teórica y otra práctica. En la primera hablaremos de “Artes y cultura en la construcción de una ciudad” donde se analizarán conceptos sobre innovación abierta así como de proyectos desarrollados con metodologías de innovación de base artística y cultural. En la segunda se desarrollarán una serie de dinámicas en torno a la innovación: la “Cadena de Preguntas”, “Expertos improbables”, el juego “Encajar lo improbable”, “Frenos y Motores de la Innovación” y “Construir mi Senda de Innovación”.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s